مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-08بين الملل

لتونی خطاب به غرب: آماده واکنش سریع در صورت حمله روسیه به اوکراین باشید


وزیر امور خارجه لتونی گفت، باید مجموعه ای از اقدامات تلافی جویانه و سریع، علیه روسیه در صورت حمله به اوکراین، آماده شود که شامل سربازان آمریکایی و موشک های «پاتریوت» مستقر در منطقه بالتیک، - وزیر امور خارجه لتونی گفت، باید مجموعه ای از اقدامات تلافی جویانه و سریع، علیه روسیه در صورت حمله به اوکراین، آماده شود که شامل سربازان آمریکایی و موشک های پاتریوت مستقر در منطقه بالتیک، خارج کردن روسیه از سامانه بانکی سوییفت و تحریم خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت روزنامه گاردین، این سخنان ادگار رینکویچ، وزیر امور خارجه لتونی در آستانه نشست دیروز رییسان جمهور آمریکا و روسیه پیرامون تنش های فزاینده در مرز اوکراین مطرح شد.

آمریکا گفته است که در صورت حمله روسیه به اوکراین، نیروهای جناح شرقی ناتو را تقویت کرده و تحریم های اقتصادی شدیدی علیه مسکو وضع خواهد کرد.

رینکویچ گفت که در نشست وزرای خارجه ناتو به میزبانی لتونی، این مسئله را با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود بررسی کرده است.

او گفت: روسیه باید بداند که اگر کار بدی در اوکراین بکند، حضور نیروهای ناتو و آمریکا در جناح شرقی این ائتلاف افزایش خواهد یافت؛ اگر روسیه چنین کاری بکند، حضور ناتو و آمریکا در منطقه بیش از این خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لتونی خطاب به غرب: آماده واکنش سریع در صورت حمله روسیه به اوکراین باشید

لتونی خطاب به غرب: آماده واکنش سریع در صورت حمله روسیه به اوکراین باشید