مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-08اقتصادي

23 پارکینگ با ظرفیت 1750 دستگاه در اردبیل راه اندازی شده است


مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری اردبیل گفت: در حال حاضر 23 پارکینگ در شهر اردبیل به ظرفیت یک هزار و 750 دستگاه خودرو فعال بوده و به هموطنان ارائه خدمات می کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری اردبیل گفت: در حال حاضر 23 پارکینگ در شهر اردبیل به ظرفیت یک هزار و 750 دستگاه خودرو فعال بوده و به هموطنان ارائه خدمات می کنند.

میرزایی 17 آذر در جلسه ایمنی و ترافیک شهرداری و شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما با تجمع مراکز بهداشتی، درمانی، پاساژها، مطب پزشکان و واحدهای خدماتی در هسته مرکزی شهر روبه رو هستیم که این امر به افزایش بار ترافیکی در شهر منجر شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در قالب طرح جامع ترافیک شهر اردبیل قرار بود تا آخر سال 1400 به ظرفیت یک هزار و 750 دستگاه پارکینگ راه اندازی شود که این امر به معنای واقعی در اردبیل راه اندازی شده است.

مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری اردبیل گفت: با راه اندازی پارکینگ های طبقاتی و ساده در شهر اردبیل سعی بر این است تا از بار ترافیکی هسته مرکزی شهر کاسته شود اما متأسفانه در سال های گذشته با صدور مجوزهایی ساخت و ساز مراکز تجاری، خدماتی و بهداشتی، درمانی در شهر اردبیل انجام شده که اکثر این واحدها نیز فاقد پارکینگ هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 پارکینگ با ظرفیت 1750 دستگاه در اردبیل راه اندازی شده است

23 پارکینگ با ظرفیت 1750 دستگاه در اردبیل راه اندازی شده است