مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-08اقتصادي

ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در طرح ملی مسکن در تاکستان


فرماندار تاکستان از ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در طرح ملی مسکن در شهرستان تاکستان خبر داد.

- رضا طاهری در اولین جلسه کمیته مسکن شهرستان تاکستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین صبح چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تأمین مسکن برای افراد ضعیف جامعه از اولویت های کمیته مسکن می باشد لذا همه مسئولان باید برای حل مشکلات مسکن احساس مسئولیت نمایند که همکاری و همراهی ادارات متولی را می طلبد.

وی با بیان اینکه حدود 5 هزار و 300 نفر در سطح شهرستان برای مسکن ثبت نام کرده اند افزود: بررسی و تأمین زمین مورد نیاز برای مسکن در حال انجام است لذا مسئولان باید با توجه به ظرفیت به وجود آمده برای ساماندهی مسائل شهری و همچنین کمک به توسعه شهری اهتمام ویژه داشته باشند.

طاهری عنوان کرد: دستگاه های خدمات رسان نیز از همین امروز باید برای ارائه آب، برق و گاز، شهرداری ها برای صدور پروانه با 30 درصد تخفیف، بنیاد مسکن برای ساخت و همچنین بانک ها برای ارائه تسهیلات آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار تاکستان در پایان یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان حدود 8 هزار واحد مسکونی در طی چهار سال در شهرستان تاکستان ساخته خواهد شد که پیش بینی شده تا در سال حدود 2 هزار واحد در سطح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در طرح ملی مسکن در تاکستان

ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در طرح ملی مسکن در تاکستان