مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-08ورزشي

رویای رهایی برای 120 زندانی غیرعمد در یزد محقق شد


همیشه رسم بوده که پمپاژ مهربانی و جمع آوری کمک خیران در ایامی همچون پیش از عید نوروز ، ماه رمضان و یا شهریورماه و قبل از شروع سال تحصیلی صورت گیرد اما چند سالی است که دامنه این موج زیبای دریای محبت گسترش یافته و به محبس های استان همیشه پیشتاز در مهربانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، اگر سری به این زندان بزنید خواهید دید که عده ای با یک اشتباه غیرعمد و یا مشکلات خانوادگی در آن گرفتار شده و عمدتا مظلومانه در گوشه زندان نشسته و با چشمانی گریان و حالی پریشان، دعاگویان منتظر رسیدن موج مهربانی خیران به خودشان هستند.

امیدوارند تا دست سخاوت مهربانان این مرز و بوم بر سر و رویشان کشیده شده و آنها را که مدتها طعم رهایی نچشیده اند مورد لطف قرار داده تا درب محبس به رویشان گشوده شود و دوباره بتوانند به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

خوشبختانه هر سال دامنه مهربانی مردم مومن و سخاوتمند یزد گسترده تر می شود و چتر عطوفت آن بر سر تعداد بیشتری از منتظران آزادی و رهایی از محبس، سایه می افکند به گونه ای که در ابتدای امسال تاکنون و به همت ستاد دیه استان از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 120 زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای رهایی برای 120 زندانی غیرعمد در یزد محقق شد

رویای رهایی برای 120 زندانی غیرعمد در یزد محقق شد