مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-08پزشكي

وبینار آشنایی با روش پرورش میلورم


انجمن علمی دانشجویی گروه زیست شناسی دانشگاه رازی باهمکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی کشور برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، کرم میل ورم در حقیقت لارو سوسک سیاه به نام سوسک تاریکی (darkling beetle) است که با نام کرم آرد هم شناخته می شود.

این کرم فاقد هرگونه بیماری و انگل است؛ بنابراین می توانید از آن در شکل های خشک و زنده به عنوان یک مکمل غذایی استفاده کنید.

مصرف این کرم به طورمعمول برای جانوران در نظر گرفته شده اهمیت و کاربرد مصارف میلورم را می توان در تولید مکمل ورزشی ، تغذیه طیور و آبزیان ، بازیافت ضایعات ، کنترل بیولوژیکی حشرات ، تولید بیودیزل ، تولید مواد دارویی وآرایشی و تولید کود حیوانی خلاصه کرد.

مزایای تهیه پروتیئن از طریق پرورش حشرات ، ویژگی های مفید حشرات ، بیولوژی Teneio molitor ، تاکسونومی و پراکنش Teneio molitor و منابع مورد نیاز و شرایط محیطی پرورش از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی این دوره است.

این دوره با تدریس راضیه رشیدی ـ کارشناس ارشد بیوسیستماتیک جانوری، روز پنچشنبه 18 آذر ماه، ساعت 10 الی 12 به صورت مجازی در بستر اسکای روم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار آشنایی با روش پرورش میلورم

وبینار آشنایی با روش پرورش میلورم