مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-08اقتصادي

کنترل بازار با همکاری بسیج به صورت جدی انجام می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه بر اساس تصمیم قرارگاه مرکزی تنظیم بازار، کنترل و رصد محصولات کشاورزی از مرحله تولید تا مصرف، - برعهده جهاد کشاورزی است گفت: از این پس، جهاد کشاورزی با همکاری بسیج، کار کنترل و رصد بازار را انجام خواهند داد.

محمدفرید سپری امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی محصولات کشاورزی استان کردستان اظهارکرد: به تازگی تفاهم نامه ای بین معاون اول رییس جمهوری و رییس سازمان بسیج مستضعفین منعقد شده که براساس آن جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های مرتبط با همکاری بسیج، کار کنترل و رصد بازار را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه کنترل بازار به طول کلی از سال آینده از وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی انتقال داده می شود، افزود: این کار توسط جهاد کشاورزی و دستگاه های دیگر از جمله نمایندگانی از سازمان صنعت،معدن و تجارت، سپاه و تعزیرات حکومتی انجام می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه تمام زنجیره محصولات کشاورزی از جمله تامین نهاده و کود و بذر نیز در قالب این طرح رصد خواهد شد، اضافه کرد: کماکان تا ایجاد زیرساخت های لازم، کنترل بازار و معرفی متخلفان از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت خواهد بود اما بزودی باید خود جهاد کشاورزی به صورت مستقیم وارد این کار شده و متخلفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل بازار با همکاری بسیج به صورت جدی انجام می شود

کنترل بازار با همکاری بسیج به صورت جدی انجام می شود