مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-08سياسي

ایسنا در حوزه فرهنگ و هنر تاثیرگذار است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یکی از مزیت های ایسنا را وابسته نبودن به گروه ها و اشخاص دانست و گفت: استقلال این رسانه در اطلاع رسانی همواره مشهود است و در استان همدان نیز در حوزه های مختلف و به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر تاثیرگذار است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا احسانی در آستانه 23 سالگی تأسیس ایسنا با حضور در دفتر این خبرگزاری، با بیان اینکه ایسنا رسانه ای جوان، پویا و آکادمیک است، اظهار کرد: خروجی این رسانه متاثر از این ویژگی ها و استاندارد است و ضریب نفوذش نیز در جامعه همینطور است.

وی با اشاره به اینکه همچون گذشته و بر اساس راهکارهای قانونی حمایت هایی از این مجموعه خواهیم داشت، اضافه کرد: بخش حمایتی از ایسنا باید تقویت شده و پر رنگ تر دیده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: در حوزه برنامه های مشارکتی می توانیم کمک کننده این مجموعه باشیم چراکه ایسنا ظرفیت خوبی است و باید تقویت شود و به روز باشد.

وی ادامه داد: این خبرگزاری در راستای وظایف خود یاری رسان توسعه استان است و فعالیت اطلاع رسانی اش منجر به توسعه استان در بخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و.

می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا در حوزه فرهنگ و هنر تاثیرگذار است

ایسنا در حوزه فرهنگ و هنر تاثیرگذار است