مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-08پزشكي

برای تزریق دوز سوم باید منتظر پیامک وزارت بهداشت باشیم؟


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: برای تزریق دوز سوم باید پیامک وزارت بهداشت را دریافت کرده باشند اما افراد در شهرستان های دیگر استان می توانند بدون دریافت نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: برای تزریق دوز سوم باید پیامک وزارت بهداشت را دریافت کرده باشند اما افراد در شهرستان های دیگر استان می توانند بدون دریافت نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (17 آذرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای 40سال در هرمزگان آغاز شد، افزود: در این مرحله افرادی که واکسن های سینوفارم، برکت، بهارات را دریافت کردند، پس از گذشت 3 ماه و افرادی که واکسن پاستوکووک را دریافت کردند پس از گذشت یک ماه از تزریق دوز دوم می توانند دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی بیان کرد: در بندرعباس افراد برای تزریق دوز سوم باید پیامک وزارت بهداشت را دریافت کرده باشند اما افراد در شهرستان های دیگر استان می توانند بدون دریافت نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

نوروزیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 27 هزار نفر در هرمزگان دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته فوتی ناشی از بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تزریق دوز سوم باید منتظر پیامک وزارت بهداشت باشیم؟

برای تزریق دوز سوم باید منتظر پیامک وزارت بهداشت باشیم؟