مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-08ورزشي

درخشش اسنوبردبازان البرز در لیگ بین المللی اسنوبرد کشور


در دومین روز از لیگ بین المللی اسنوبرد کشور ورزشکاران استان البرز توانستد مقام اول تا سوم این رقابت ها را از آن خود کنند.

- ایسنا/البرز در دومین روز از لیگ بین المللی اسنوبرد کشور ورزشکاران استان البرز توانستد مقام اول تا سوم این رقابت ها را از آن خود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید مجتبی صید رییس هیئت اسکی استان البرز با اعلام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات لیگ بین المللی اسنوبرد کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در دو بخش آقایان و بانوان در پیست بین المللی توچال برگزار شد.

صید افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور 28 ورزشکار برگزار شد، در روز اول مسابقات خانم ها شیما یارخواه از البرز، ستاره مظفری از تهران و مبینا خورج از البرز و در بخش آقایان به ترتیب حسین کلهر فرزند جهانگیر از البرز، رحمت الله مقدید از تهران و حسین کلهر فرزند یونس از البرز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی اظهار کرد: در روز پایانی این مسابقات، در بخش بانوان خانم ها شیما یارخواه و مبینا خورج از استان البرز به مقام اول و دوم دست یافتند، همچنین در بخش آقایان آقایان حسین کلهر فرزند جهانگیر، حسن کلهر و سید حسین صید هر سه از استان البرز مقام های اول تا سوم لیگ بین المللی اسنوبرد کشور را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اسنوبردبازان البرز در لیگ بین المللی اسنوبرد کشور

درخشش اسنوبردبازان البرز در لیگ بین المللی اسنوبرد کشور