مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-08فرهنگي

تکنیک ترنا بازی در «صورت زخمی»/ نمایش آیینی با تماشاگر زنده است


پژمان کاشفی کارگردان نمایش «صورت زخمی» از اجرای این اثر نمایشی با استفاده از تکنیک ترنا بازی خبر داد و عنوان کرد متاسفانه این روزها دیگر افراد چندانی از این بازی سررشته ندارند.

- پژمان کاشفی کارگردان نمایش صورت زخمی از اجرای این اثر نمایشی با استفاده از تکنیک ترنا بازی خبر داد و عنوان کرد متاسفانه این روزها دیگر افراد چندانی از این بازی سررشته ندارند.

پژمان کاشفی کارگردان نمایش صورت زخمی که در جشنواره نمایش های آیینی و سنتی حضور دارد درباره اجرای این اثر نمایشی به با تعطیلی های متعدد روبرو شد.

خوشبختانه پس از مشکلات پیش آمده، این نمایش در بیستمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی پذیرفته شد و به صحنه بازگشت.

وی برگزاری جشنواره به شکل آنلاین را نامناسب خواند و گفت: با توجه به اینکه امروز تهران به رنگ آبی درآمده است و از نظر واکسیناسیون نیز در شرایط خوبی قرار داریم، شاید بهتر بود که جشنواره به شکل حضوری برگزار می شد زیرا عملا کارهای ما برای صحنه و نه تصویربرداری آماده شده بودند.

این در حالی بود که من به شخصه از سالن اجرا و نور اصلا راضی نبودم و همین امر نیز سبب شد که کار ما بسیار سخت تر از قبل شود.

این کارگردان تصریح کرد: بدیهی است برگزاری این جشنواره با وجود تمام کمبودهایی که در بخش های مختلف نظیر بودجه دارد، اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنیک ترنا بازی در «صورت زخمی»/ نمایش آیینی با تماشاگر زنده است

تکنیک ترنا بازی در «صورت زخمی»/ نمایش آیینی با تماشاگر زنده است