مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-08ورزشي

شکست فولاد سیرجان برابر تیم قدرتمند میزبان


تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان جهان مغلوب سادا کروزیرو میزبان قدرتمند این مسابقات شد.

- و به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان از بامداد امروز (چهارشنبه) به وقت تهران و به میزبانی برزیل آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

مرحله مقدماتی این رقابت ها با حضور 6 تیم در دو گروه پیگیری می شود و تیم فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در گروه B به مصاف سادا کروزیرو رفت.

سادا کروزیرو تاکنون شش بار در مسابقات باشگاه های مردان جهان روی سکو رفته است که در سال های 2013، 2015 و 2016 عنوان قهرمانی این رقابت ها را به دست آورده است.

شاگردان سعید رضایی نماینده ایران در این مسابقه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 16 مغلوب شدند تا سادا کروزیرو با سه امتیاز صدرنشین گروه شود.

لوپز بازیکن شماره 19 سادا کروزیرو در این مسابقه با کسب 20 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد و در تیم فولاد سیرجان امیرحسین اسفندیار با 9 امتیاز، بهترین بازیکن شد.

قهرمان آسیا (فولاد سیرجان) ساعت سه بامداد فردا (پنج شنبه) در دومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف ترنتینو (ایتالیا) می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست فولاد سیرجان برابر تیم قدرتمند میزبان

شکست فولاد سیرجان برابر تیم قدرتمند میزبان