مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-08فرهنگي

خنده های پرتقالی و زنجبیلی وارد بازار نشر کودک شدند


رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان از انتشار دو کتاب جدید خود با عناوین «خنده های پرتقالی» و «خنده های زنجبیلی» برای کودکان خبر داد.

  - رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان از انتشار دو کتاب جدید خود با عناوین خنده های پرتقالی و خنده های زنجبیلی برای کودکان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان از انتشار دو کتاب جدید خود با عناوین خنده های پرتقالی و خنده های زنجبیلی برای کودکان خبر داد.

طلسم خانه عنکبوت ها ، برعسوس ، برسد به دست دوست ، دنیای آرزوها ، از ورای یک خاطره ، تعطیلات بامزه یخمک ، ساپروفیت ، شب نشینی با عموبسک ، راز صورتی من ، پنبه و پری و پستچی ، کلاس اولی ها و شاه در قاب آثار پیشین این مولف هستند.

افتخار درباره مضمون کتاب تازه خود گفت: از آنجایی که معتقدم بچه ها به فضای شاد اقبال زیاد نشان می دهند و شادی و نشاط را حق آنان می دانم سعی می کنم بیشتر داستان های دارای مخاطب کودک و نوجوانم از چنین فضایی بهره مند یا لااقل ا ز درون مایه طنز برخوردار باشد؛ ضمن اینکه درصدی از بچه های کتاب خوان نیز صرفاً دنبال کتاب و داستان های حاوی طنز و شوخی هستند.

خنده های پرتقالی شامل 12 داستان طنز نوجوان برای گروه سنی 12 تا 15 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنده های پرتقالی و زنجبیلی وارد بازار نشر کودک شدند

خنده های پرتقالی و زنجبیلی وارد بازار نشر کودک شدند