مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-08اقتصادي

ایده شو «یزد زیبای من» برگزار می شود


شهرداری یزد با هدف جلب مشارکت شهروندان برای رفع مشکلات شهری به وی‍ژه در حوزه زیباسازی اقدام به برگزاری رویدادی ایده پردازی «یزد زیبای من» می کند.

- ایسنا/یزد شهرداری یزد با هدف جلب مشارکت شهروندان برای رفع مشکلات شهری به وی‍ژه در حوزه زیباسازی اقدام به برگزاری رویدادی ایده پردازی یزد زیبای من می کند.

ایده شو یزد زیبای من ، رویدادی برای بیان ایده های نوآورانه شهروندان خلاق جهت رفع مشکلات شهر و همراهی با مدیران شهری در تصمیم گیری های شهری است و برگزاری این رویداد می تواند انگیزه آنها را برای مشارکت و همراهی با مدیریت شهری افزایش داده و شهر را به لحاظ اقتصادی متحول کند چرا که شهر خلاق بر پایه ایده ها و مشارکت شهروندان شکل می گیرد و نگاه خلاق و نوآورانه شهروندان رکن اصلی در این مسیر است.

شهرداری یزد سعی کرده با برگزاری ایده شو یزد زیبای من در موضوعات مختلف با جلب مشارکت شهروندان برای رفع مشکلات شهری چاره اندیشی کند، در حال حاضر نیز با توجه به این که شهرداری برای زیباسازی شهر میراث جهانی یزد در سال جدید دنبال دریافت ایده های جدید برای تغییر در الگوهای آذین بندی شهر است، پیشنهاد برگزاری ایده شو یزد زیبای من در دو بخش دانش آموزی و آزاد و با محورهای مبلمان، چیدمان و المان شهری ، رنگ آمیزی و نورپردازی ، طراحی و زیباسازی فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده شو «یزد زیبای من» برگزار می شود

ایده شو «یزد زیبای من» برگزار می شود