مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-08سياسي

حضور بیش از 10 کشور در همایش بین المللی باستان شناسی زابل


دبیر علمی همایش بین المللی باستان شناسی گفت: سومین همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران از 22 لغایت 24 آذرماه در دانشگاه زابل برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر علمی همایش بین المللی باستان شناسی گفت: سومین همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران از 22 لغایت 24 آذرماه در دانشگاه زابل برگزار می شود.

دکتر رضا ناصری در گفت وگو با ایسنا افزود: هدف از برگزاری این همایش را، ارائه بروز نتایج پژوهشهای باستان شناسی و علوم وابسته درسطح بین المللی برای جامعه مخاطبان، فراهم آوردن فضای مناسب جهت گفت وگو و تبادل نظر علمی میان متخصصان باستان شناسی و رشته های وابسته و پیوسته درباره این ناحیه فرهنگی که به پژوهش های میدانی و کتابخانه ای مشغول هستند، شناساندن حوزه تمدنی سیستان وجایگاه این حوزه بسیار باارزش به جهانیان، معرفی پتانسیل و ظرفیت گردشگری به دنیا و تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری درحوزه های مختلف در این منطقه عنوان کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اعلام فراخوان در این همایش، بیش از 10 کشور اعلام آمادگی کردند تا در این زمینه با ما همکاری کنند، علاوه براین بیش از40 نفر متخصص در علم باستان شناسی نیز از کشورهای مطرح دنیا علاقمندی خود را به شرکت در این همایش اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 10 کشور در همایش بین المللی باستان شناسی زابل

حضور بیش از 10 کشور در همایش بین المللی باستان شناسی زابل