مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-08سياسي

احساس مسئولیت نسبت به انقلاب از ویژگی های دانشجو است


رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی گفت: از ویژگی های دانشجو در گام دوم انقلاب، احساس مسئولیت نسبت به دولت، انقلاب و جامعه و نسبت به همه محورهایی است که زمینه ساز تحقق انقلاب شده اند.

- ، سید محمود هاشمی شامگاه سه شنبه در همایش روز دانشجوی در گلستان، اظهارکرد: جنبش دانشجویی و نهضت دانشجویی در زمان انقلاب در کنار روحانیت نقش آفرینی می کردند.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه استکبار ستیزی، بصیرت و بینش از خصایص دانشجویان انقلابی است، گفت: این دانشجویان بصیر و آگاه بوده و همه چیز را رصد و به موقع واکنش نشان می دهند.

وی بیان کرد: صحبت از گام اول انقلاب که می شود یاد مقاومت، پیشرفت، استقامت، خودباوری و جنگ خواهیم افتاد که آنرا دانشجویان، جوانان و نخبگان اداره کردند و زمینه ساز گام دوم انقلاب بودند.

هاشمی گفت: از دیگر ویژگی های دانشجو در گام دوم انقلاب، احساس مسئولیت نه نسبت به خود و اطرافیان بلکه نسبت به دولت، انقلاب و جامعه و نسبت به همه محورهایی که زمینه ساز تحقق انقلاب اسلامی شده است.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دومین فاکتور دفاع از آرمان های انقلاب است و دانشجو دفاع از آرمان های انقلاب را باید سرلوحه کار خود در گام دوم انقلاب قرار بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس مسئولیت نسبت به انقلاب از ویژگی های دانشجو است

احساس مسئولیت نسبت به انقلاب از ویژگی های دانشجو است