مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 04:202021-12-08بين الملل

سرویس های اطلاعاتی خارجی برای فعال سازی تروریسم در عراق تلاش می کنند


رییس شورای سیاسی «نجباء» عراق از تلاش سرویس های اطلاعاتی منطقه ای و بین المللی برای فعالسازی تروریسم در خاک کشورش خبر داد.

- به نقل از الفرات نیوز، شیخ علی الأسدی رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق به انفجار تروریستی روز گذشته در استان بصره واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به انفجار مذکور طی روز گذشته، گفت: انفجار بصره وجود شکاف های اطلاعاتی در کشور را نشان داد.

همانگونه که پیشتر گفته بودیم، بار دیگر تاکید می کنیم که سرویس های اطلاعاتی بین المللی و منطقه ای درصدد فعال سازی تروریسم هستند.

رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ادامه سخنان خود در این زمینه یادآور شد: اینگونه اتفاقات همواره در آستانه فرارسیدن موعد خروج اشغالگران آمریکایی از عراق رخ می دهد.

رییس شورای سیاسی نُجَباء با اشاره به اینکه آمریکایی ها برای باقی ماندن در عراق، مبارزه با داعش را بهانه می کنند؛ افزود: داعش در مقابل دیدگان آمریکایی ها جولان می دهد.

مبارزه با داعش توسط آمریکا یک دروغ بزرگ است.

پیش از این، سعد المطلبی عضو ائتلاف دولت قانون عراق سخنانی را در خصوص حوادث تروریستی اخیر در این کشور و ارتباط آنها با نزدیک شدن زمان خروج نظامیان آمریکایی از خاک عراق، مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس های اطلاعاتی خارجی برای فعال سازی تروریسم در عراق تلاش می کنند

سرویس های اطلاعاتی خارجی برای فعال سازی تروریسم در عراق تلاش می کنند