مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 04:052021-12-08بين الملل

افشاگری دردسرساز برای نخست وزیر انگلیس


سال گذشته زمانی که شدید ترین ضوابط کرونایی در لندن حاکم و برگزاری هرگونه اجتماع ممنوع بود در ساختمان نخست وزیری انگلیس جشنی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن؛ افشای ویدئویی از یک نشست خبری تمرینی نشان می دهد، کریسمس سال گذشته زمانی که شدید ترین ضوابط کرونایی در لندن حاکم و برگزاری هرگونه اجتماع ممنوع بود، در ساختمان نخست وزیری مراسم جشن برگزار شد؛ جشنی که برای جانسون دردسر ساز شده است و برخی منتقدان، استعفای نخست وزیر را خواستار شدند.

در این ویدئو که شبکه ای تی وی آن را منتشر کرد، الگرا استراتن دبیر وقت مطبوعاتی و مشاور جانسون در حال شوخی بر سر این موضوع با یکی دیگر از اعضای دفتر نخست وزیری است.

در این ویدئو، اولدفیلد یکی دیگر از اعضای دفتر نخست وزیری در نقش خبرنگار در تمرین نشست پرسش و پاسخ از استراتون می پرسد: من به تازگی گزارش هایی را در توییتر دیدم مبنی بر اینکه جمعه شب جشن کریسمس در ساختمان نخست وزیری برگزار شد، توضیح شما در این باره چیست؟ این گفتگو ظن قوی را ایجاد کرده که بر خلاف ادعای نخست وزیر و دیگر اعضای دولت، میهمانی کارکنان ساختمان نخست وزیری برگزار شده و قوانین کرونایی آن هم در شرایطی که سخت ترین قوانین کرونایی در حال اجرا بود، نقض شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری دردسرساز برای نخست وزیر انگلیس

افشاگری دردسرساز برای نخست وزیر انگلیس