مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-07سياسي

شهدا قدرت نرم کشور هستند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهدا در آسمان ها شناخته شده تر از زمین هستند، گفت: شهدا قدرت نرم و سرمایه بزرگ کشور هستند.

- سیامک بهاروند امروز، 16 آذر در مراسم استقبال از مادر شهید محمد نوری زاده از شهدای تازه شناسایی شده گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد با بیان اینکه شهدا در آسمان ها مشهورتر از زمین هستند، اظهار کرد: شهدا باعث انسجام و وحدت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه لحظه وصال این مادر با فرزند شهیدش لحظه ای تأثیرگذار بود که همگان را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: مهمان نوازی مردم لرستان همواره زبانزد خاص و عام است کمااینکه در استقبال از خانواده شهید نوری زاده، سنگ تمام گذاشتند.

بهاروند با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری پیکر شهدا هر جا قرار گیرد عطر و یاد خود را در فضا می پراکند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد از سال 92 با میزبانی شهدای گمنام، گلخانه ای عطرآگین شد و امروز شاهد احراز هویت یکی از این شهدا بودیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه شهدا افتخار ایران و کشور هستند و احترام و تکریم ایثارگران یک تعارف نیست بلکه وظیفه است که همه باید بر آن فخر کنیم، گفت: مزار شهدای گمنام مکانی برای تقویت روحیه است و روزانه خیل عظیمی از کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا قدرت نرم کشور هستند

شهدا قدرت نرم کشور هستند