مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-07بين الملل

سه گانه های گردشگری شمال کشور


برای علاقمندان به جاذبه های تفریحی و طبیعی هیچ مقصدی هیجان انگیزتر و زیباتر از شمال کشور وجود ندارد، جاذبه هایی طبیعی مثل دریا، کوه و جنگل در گستره سبز شمال کشورمان از شرقی ترین نقطه استان گلستان تا غربی ترین نقطه آستارا، هر ساله میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی را به این منطقه می کشاند.

به ویژه ساکنین شهرهای همسایه مناطق شمالی کشور، از هر فرصتی برای رسیدن به آرامش و سکوت در دل طبیعت سرسبز این منطقه استفاده می کنند.

شمال گردی چطور است؟ هیچ کس در این دنیا نیست که با دیدن دریا به آرامش نرسد، ترکیب کوه، جنگل و دریا یک ترکیب شکرآور و آرام بخش است.

بنابراین تعجبی ندارد که در هیاهوی شلوغی شهرها، بسیاری از گردشگران خستگی سفر چند ساعته و ماندن در ترافیک جاده های منتهی به شهرهای شمال را به جان می خرند تا با جنگل گردی، کوهنوردی، شنا در ساحل و هوای مطبوع منطقه شمال کشور آرامش را برای روح و روان خود فراهم کرده و لذت و خاطره یک سفر دل انگیز را تجربه کنند.

هیچ فرقی نمی کند که مقصد شما در مسافرت به شمال کشور کدام شهر از کدامیک از استان های شمالی باشد، در هر صورت جاذبه های توریستی تفریحی، رفاهی و طبیعی بسیاری در این منطقه وجود دارد که می تواند برای شما جذابیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گانه های گردشگری شمال کشور

سه گانه های گردشگری شمال کشور