مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-07ورزشي

عزم جدی برای احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل


شهردار اردبیل از عزم جدی و برنامه ریزی مدیریت شهری به منظور احیای دوباره و گام به گام تیم فوتبال شهرداری اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری در بازدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: محروم نگهداشتن جمعیت جوان شهر و استان از حق نشاط اجتماعی، تنها دستاورد کناره گیری شهرداری از تیم داری در رشته ورزشی فوتبال بوده است.

وی افزود: بر این اساس اقدام لازم برای احیای تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری اردبیل انجام گرفته است و امید می رود در آینده نه چندان دور با همراهی شورای اسلامی شهر و فراهم آوردن زمینه بازگشت این تیم به عرصه رقابت های فوتبال کشور، دوباره شاهد دمیده شدن نشاط و امید به روحیه جوانان عزیز و قدرشناس شهر ورزش دوست اردبیل باشیم.

شهردار اردبیل همچنین برای اختصاص اعتبار لازم جهت برطرف کردن برخی نیازهای اساسی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مانند احداث زمین چمن تمرین تیم های ورزشی، تاسیس آکادمی ورزشی و احداث ساختمان دانشکده علمی - کاربردی شهرداری قول مساعد داد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری اردبیل که زمانی مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور و جزو تیم های مطرح لیگ دسته یک بود، پس از سقوط به دسته پایین تر و مشکلات به وجود آمده، مجددا مجوز حضور در مسابقات فوتبال لیگ دسته 3 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی برای احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل

عزم جدی برای احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل