مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-07حوادث

مشمولان بیش از یک سال غیبت به مراجع قضایی معرفی می شوند


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: مشمولان بیش از یک سال غیبت علاوه بر شش ماه اضافه خدمت، به مراجع قضایی معرفی می شوند.

- سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر ماده 58 مشمولان خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که برای رسیدگی و یا اعزام جهت طی دوره ضرورت احضار می شوند چنانچه در مهلت یا موعد مقرر خود را معرفی نکنند همچنین مشمولانی که معافیت موقت داشته اند و پس از انقضای مدت اعتبار، ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی خود را معرفی نکنند، غایب شناخته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مشمولان غایب پس از معرفی یا دستگیری در صورتی که طبق مقررات این قانون قادر به خدمت و بلامانع تشخیص داده شوند به خدمت اعزام می شوند و با آنان به این ترتیب رفتار خواهد شد؛ مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا سه ماه و در زمان جنگ تا 15 روز باشد سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از سه ماه و در زمان جنگ بیش از 15 روز باشد به شش ماه اضافه خدمت تنبیه می شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح از یک سال و در زمان جنگ از دو ماه تجاوز کند، علاوه بر اعمال اضافه خدمت ذکر شده، فراری محسوب خواهند شد و به مراجع صالح قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشمولان بیش از یک سال غیبت به مراجع قضایی معرفی می شوند

مشمولان بیش از یک سال غیبت به مراجع قضایی معرفی می شوند