مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-07اقتصادي

تمهیدات اتحادیه بارفروشان تهران برای شب یلدا


رییس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم، اتحادیه تمهیداتی اندیشیده است که شب یلدا نوسان در بازار نداشته باشیم.

- به نقل از اتاق اصناف، مصطفی دارایی نژاد رییس اتحادیه بار فروشان تهران از افزایش ورودی هندوانه و میوه های شب یلدا به میدان مرکزی تره بار خبر داد و افزود: شب گذشته 25 هزار تن اعم از فرنگی جات و صیفی جات ورودی بار میدان بوده است.

با توجه به ازدیاد عرضه، قیمت تمامی فرنگی جات به غیر از گوجه فرنگی از جمله هویج، شلغم، گل کلم، بادمجان و کدو 10 تا 15 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تولید هویج و فلفل دلمه ای دزفول به قدری بالاست که قیمت هر کیلو محصول در میدان به 3 هزار تومان رسیده است.

رییس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: با توجه به بارندگی اخیر بوشهر قیمت هر کیلو گوجه فرنگی بوته رس در میدان 9 تا 10 هزار تومان و گوجه فرنگی رنگ آوری 7 هزار تومان است.

وی ادامه داد: با توجه به دپوی میوه های شب یلدا اعم از انار و هندوانه به عنوان دو قلم پرمصرف، مشکلی در تامین و عرضه وجود ندارد.

دارایی نژاد قیمت هر کیلو پرتقال را 8 تا 11 هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو نارنگی 8 تا 15 هزار تومان، سیب قرمز 8 تا 15 هزار تومان، سیب سفید 10 تا 17 هزار تومان، لیموشیرین 10 تا 15 هزار تومان، کیوی 10 تا 17 هزار تومان، خرمالو ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات اتحادیه بارفروشان تهران برای شب یلدا

تمهیدات اتحادیه بارفروشان تهران برای شب یلدا