مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:152021-12-07اقتصادي

اولین مرکز تخصصی برق و الکترونیک در خراسان رضوی احداث خواهد شد


مدیرکل فنی وحرفه ای خراسان رضوی گفت: با استفاده از ظرفیت های قانونی، برای اولین بار با بخش خصوصی در خراسان رضوی وارد تفاهم شدیم و مقرر است تا با پیگیری بخش خصوصی اولین مرکز تخصصی برق و الکترونیک استان را در شهرک صنعتی توس ایجاد نماییم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فنی وحرفه ای خراسان رضوی گفت: با استفاده از ظرفیت های قانونی، برای اولین بار با بخش خصوصی در خراسان رضوی وارد تفاهم شدیم و مقرر است تا با پیگیری بخش خصوصی اولین مرکز تخصصی برق و الکترونیک استان را در شهرک صنعتی توس ایجاد نماییم.

افشین رحیمی گل خندان امروز، 16 آذر، در نشست هماهنگی اجرای مرحله دوم پروژه آموزش ایران و آلمان که در موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ماده 27 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت دستگاه های اجرایی را مکلف کرده تا از محل منابع بودجه کل کشور و دارایی های خود، تمهیدات لازم را برای اجرای طرح های نیمه تمام و آماده بهره برداری از طریق انعقاد قرارداد واگذاری و یا مشارکت با بخش خصوصی اتخاذ کنند.

در همین راستا اولین مرکز تخصصی برق و الکترونیک استان در شهرک صنعتی توس ایجاد خواهد شد و پیش بینی می شود تکمیل این طرح یک سال به طول انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز تخصصی برق و الکترونیک در خراسان رضوی احداث خواهد شد

اولین مرکز تخصصی برق و الکترونیک در خراسان رضوی احداث خواهد شد