مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:402021-12-07اقتصادي

رفع موانع تولید ذوب آهن در شهرستان اسدآباد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از رفع موانع تولید ذوب آهن اسدآباد خبر داد و گفت: امیدواریم ذوب آهن اسدآباد تا ماه آینده به چرخه تولید بازگردد.

- به گزارش، ظاهر پورمجاهد عصر سه شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه در این کارگروه مشکلات و موانع تولید کارخانه ذوب آهن اسدآباد مورد بحث و بررسی کارشناسی اعضا قرار گرفت، از رفع موانع تولید ذوب آهن اسدآباد خبر داد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی همکاری های لازم را با واحدهای تولیدی استان داشته و پرونده های کارخانه های تولیدی را در چارچوب قانون حل و فصل کنند، تصریح کرد: تعداد 100 نفر در ذوب آهن اسدآباد مشغول به کار هستند که با رفع موانع تولید کارخانه، امنیت شغلی این افراد تضمین می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: بایستی موانع تأمین برق و گاز این ذوب آهن نیز با همکاری صنعت، معدن و تجارت بر طرف شود.

پورمجاهد با اشاره به اینکه تأمین واردات مواد اولیه این ذوب آهن همچون کُک و سنگ منگنز نیز با همکاری گمرک استان در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: با تأمین خواسته های تولیدکننده، امیدواریم ذوب آهن اسدآباد تا ماه آینده به چرخه تولید بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولید ذوب آهن در شهرستان اسدآباد

رفع موانع تولید ذوب آهن در شهرستان اسدآباد