مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-07فرهنگي

دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی برگزار می شود


معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز رضا رضایی، معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها از برگزاری دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در استان خبر داد و اظهارکرد: شناخت عمیق تر بوم فرهنگ و ظرفیت های موجود در آن، کاربردی کردن بوم فرهنگ برای انسان امروزی، رونق کسب و کارهای فرهنگی با اتکا به ظرفیت های بومی و کمک به شناسایی بازارهای پنهان در حیطه محصولات و خدمات فرهنگی بومی، از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.

وی  با تأکید بر اینکه تمامی آثار شرکت کننده در جشنواره ملزم به توجه و استفاده از بوم فرهنگ خراسان شمالی با نگاهی امروزی است، موضوعات این جشنواره را در سه بخش نوشت افزار ، هدایای فرهنگی و عروسک معرفی کرد.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در توضیح کامل موضوعات این جشنواره با بیان اینکه بخش نوشت افزار شامل دفترچه و دفتر، تقویم و سررسید، ابزارهای نوشتاری، وسائل کمک آموزشی، کتاب های مصور بر اساس شعر و داستان های بومی و کیف و جامدادی می شود، بیان کرد: سوغات فرهنگی و شیوه ارائه سوغات فرهنگی، تهیه و تنظیم آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی برگزار می شود

دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی برگزار می شود