مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-07فرهنگي

سلام هنری به مدافعان سلامت


موسسه صبا در استقبال از روز پرستار و با هدف تکریم جایگاه بلند سفیران سلامت، با نمایشگاهی از آثار خوشنویسی «کاوه تیموری» به سیمرغان سپیدبال سلامت و پرستاران گرامی، - موسسه صبا در استقبال از روز پرستار و با هدف تکریم جایگاه بلند سفیران سلامت، با نمایشگاهی از آثار خوشنویسی کاوه تیموری به سیمرغان سپیدبال سلامت و پرستاران گرامی، سلام می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا ـ وابسته به فرهنگستان هنر ـ نمایشگاه سلام بر سپیدبالان پرستار عصر چهارشنبه (17 آذر 1400) ساعت 15 در نگارخانه خیال گشایش می یابد.

این نمایشگاه، شامل 26 اثر خوشنویسی در قالب خط نستعلیق است که تمامی آنها با مضمون اشعاری در وصف فداکاری ها، جانفشانی ها، مهرورزی ها و حماسه آفرینی های عاشقانه این فرشتگان سپیدجامه و مدافعان سلامت و تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ پرستاران کشور به رشته تحریر درآمده است.

آثار ارائه شده، حاصل فعالیت های یک سال اخیر هنرمند است.

وی منتخبی از اشعار سروده شده توسط شاعرانی همچون افشین علاء، عباس براتی پور، رضا اسماعیلی، زنده یادمحمدحسین بهجتی، زنده یاد دکتر قاسم رسا، سعیدبیابانکی، مصطفی محدثی، بابک نیک طلب، مهدی الماسی، مرتضی مرادپور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام هنری به مدافعان سلامت

سلام هنری به مدافعان سلامت