مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-07سياسي

دانشجویان پیشگام مطالبه گری شجاع و مدبرانه باشند/ پل خلیج فارس شاهراه توسعه قشم


امام جمعه شهرستان قشم، دانشجویان را موذنان پیشرفت جامعه دانست و گفت: دانشجویان قشم پرچم مطالبه گری شجاعانه و مدبرانه را به دست بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در دیدار صمیمانه با دانشجویان و جامعه دانشگاهی قشم، بیان کرد: در جزیره قشم موانع زیادی بر سر راه توسعه قرار دارد که دانشجویان می توانند با تشکیل گروه های مطالبه گری برای رفع این موانع تلاش کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان بهترین قشر برای ساماندهی فضای فرهنگی جزیره هستند و با مطالبه گری مدبرانه می توانند موانع قانونی و انسانی توسعه را به نوبت از راه بردارند.

امام جمعه شهرستان قشم با تاکید بر احداث پل خلیج فارس به عنوان مطالبه ای اساسی برای مردم جزیره، اضافه کرد: احداث پل خلیج فارس علاوه بر توسعه اقتصادی و اجتماعی جزیره به عنوان یکی بحث مهم در پدافند غیرغامل مطرح است و جامعه دانشگاهی به عنوان نماینده مطالبه گر مردم باید پیگیر احداث آن باشد.

حجت الاسلام حاجبی با بیان ظرفیت های فراوان  قشم در زمینه های اقتصادی و فرهنگی، اظهار کرد: حلقه اتصال دانشگاه با صنعت و تولید باید شکل بگیرد و توسعه رشته های دانشگاهی و جذب دانشجو در جزیره باید متناسب با نیازهای اشتغال حوزه تولید و صنعت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پیشگام مطالبه گری شجاع و مدبرانه باشند/ پل خلیج فارس شاهراه توسعه قشم

دانشجویان پیشگام مطالبه گری شجاع و مدبرانه باشند/ پل خلیج فارس شاهراه توسعه قشم