مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-07دانش

دانش آموختگان ذکور دوره دکتری به جای سربازی امریه پسادکتری می گیرند


وزیر علوم در گزارش 100 روزه خود به اعضای کمیسیون آموزش گفت: با رایزنی های صورت گرفته با ستادکل نیروهای مسلح مقرر شد دانش آموختگان ذکور دوره دکتری به جای سربازی امریه پسادکتری داده شود تا یک طرح تحقیقاتی را برای رفع نیازهای کشور و صنایع نظامی انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز (سه شنبه 16 آذر) بعد از حضور در کمیسیون آموزش در گفت وگوی تلویزیونی در تشریح جزییات آن اظهار داشت: امروز در این کمیسیون گزارشی از کارهای انجام شده در طی 100 روز اخیر در وزارت علوم را به نمایندگان ارائه کردم.

وی افزود: تأسیس معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم بود که پیش از این وجود نداشت این در حالی است که پارک های علم و فناوری و مراکز رشد علمی دانشگاه ها به در سال 98 مصوب کرده بود اما اجرایی نشده بود و با پیگیری های انجام شده این مجوز صادر شد و مقرر شد در لایحه بودجه سال 1401 اعتبار لازم به آن تخصیص داده شود.

زلفی گل درباره دیگر کارهای وزارت علوم در طول 100 روز اخیر خاطرنشان کرد: ایجاد نظام ایده ها و نیازها است.

به طوریکه تمامی اولویت های تحقیقاتی  صنایع خصوصی و دولتی در یک سامانه نمایی سازی شود و در معرض دید پژوهشگران و اساتید دانشگاه قرار گیرد و بخش قابل توجهی از ظرفیت های تحقیقاتی و پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموختگان ذکور دوره دکتری به جای سربازی امریه پسادکتری می گیرند

دانش آموختگان ذکور دوره دکتری به جای سربازی امریه پسادکتری می گیرند