مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-07سياسي

رفع تصرف یک هزار و500 هکتار از عرصه های منابع طبیعی فارس


مدیرکل منابع طبیعی استان فارس گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی یک هزار و500 هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شده است.

- ، عبدالحسن صمد نژاد از رفع تصرف و اجرای حکم قطعی بیش از یک هزار و 500 هکتار از اراضی ملی در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به تأکیدات و سیاست های ابلاغی سازمانی و تسریع در جهت رسیدگی به پرونده های ماده واحده، این موضوع شتاب بیشتری به خود گرفته است.

صمد نژاد با اشاره به تعیین تکلیف نهایی پرونده ها گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون تعداد 383 فقره پرونده تخریب و تجاوز در عرصه های منابع طبیعی در استان تشکیل و منجر به صدور رأی قضایی شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آب خیزداری فارس تصریح کرد: تعداد پرونده های در شرف رسیدگی در دبیرخانه کمیسیون ماده واحده 5 هزار و 522 فقره می باشد.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته با مراجع قضایی روند رسیدگی تمامی پرونده های منابع طبیعی شتاب بیشتری به خود گرفته و تعیین تکلیف خواهند شد.

صمد نژاد با اشاره به صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی گفت: در راستای برخورد با متخلفین و سودجویان اراضی ملی در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت رفتار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف یک هزار و500 هکتار از عرصه های منابع طبیعی فارس

رفع تصرف یک هزار و500 هکتار از عرصه های منابع طبیعی فارس