مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-07اقتصادي

محدوده شهر همدان به 7 هزار و 400 کیلومتر می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از الحاق 680 هکتار زمین به محدوده شهری استان و تصویب آن در طرح جامع خبر داد و گفت: محدوده شهر همدان به هفت هزار و 400 کیلومتر می رسد.

- به گزارش، داریوش حسینی در جمع خبرنگاران در خصوص روند رو به جلو طرح جامع شهری همدان، مطرح کرد: در سال گذشته با برگزاری 105 جلسه کارشناسی طرح جامع شهر همدان از 5 هزار و 700 کیلومتر مربع در سال 1400 به 7 هزار و 400 کیلومتر مربع رسیده است.

وی ادامه داد: دولت با توجه به نیاز و سرانه شهر و آمار جمعیت وسعت شهر را مشخص می کند و ما در شهر همدان با ثبت نام هایی که در طرح نهضت ملی مسکن و اجرای 6 مرحله طرح اقدام ملی که حدود 50 هزار داوطلب ثبت نام کردند، 680 هکتار از اراضی منطقه شورین را برای الحاق به محدوده شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در طرح جامع همدان مطرح کرده ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه زمانی که در شورایعالی شهرسازی کشور موافقت شود، اراضی مذکور به محدوده شهر الحاق خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای اراضی پیشنهادی در منطقه شورین جهت اجرای مرحله جدید طرح ملی مسکن معارض وجود دارد که با بررسی های انجام شده حق و حقوق مردم پرداخت خواهد شد.

حسینی با تصریح بر اینکه طرح جامع شهری با توجه به ضوابط و قوانین پیش می رود، سلیقه ای نیست، یادآور شد: این طرح، براساس جمعیت و نیاز شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده شهر همدان به 7 هزار و 400 کیلومتر می رسد

محدوده شهر همدان به 7 هزار و 400 کیلومتر می رسد