مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-07فرهنگي

تیسترهای غذای اینستاگرام سوژه یک مستند شدند


فعالیت های مجازی تیسترهای غذا در اینستاگرام سوژه یکی از قسمت های مجموعه مستند «خانه در خیابان» شد.

- به نقل از روابط عمومی موسسه اندیشه شهید آوینی، مجموعه مستند خانه در خیابان تولید جدید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است که بنا دارد در 13 قسمت 45 دقیقه ای به بررسی آسیب های شبکه های اجتماعی و نگاه مبالغه آمیز موجود در معرفی پدیده های مصرفی بپردازد و به دنبال راهکاری قابل تامل باشد.

در این مجموعه مستند به مباحثی هم چون لاغری و تناسب اندام، شرط بندی و قمار، تبلیغات در فضای مجازی، زندگی لاکچری، پیج های روزمرگی و سبک زندگی، حیوانات خانگی، سوء استفاده از کودکان، فعالیت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، کلاهبرداری و انواع تخلفات مالی، طلسم و جادو، فعالیت های خیریه ای و فعالیت های جهادی، فعالیت های اقتصادی و فروشگاهی و مشاغل خانگی و فضای مجازی، تغییر هویت مذهبی، همسریابی و پیج های لمپنی پرداخته می شود.

اولین قسمت این مجموعه نیز با رویکرد بررسی تاثیر اینفلوئنسرهای غذا در اینستاگرام نسبت به کیفیت تغذیه افراد در حال ساخت است.

اسماعیل حاجی حیدری کارگردان و تهیه کننده مجموعه مستند خانه در خیابان درباره مباحث مطرح شده در قسمت اول این مجموعه، گفت: ما در قسمت اول، درباره موضوع زیبایی و موردی مثل چاقی کار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیسترهای غذای اینستاگرام سوژه یک مستند شدند

تیسترهای غذای اینستاگرام سوژه یک مستند شدند