مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-07بين الملل

جدیدترین تحولات از نبرد در جبهه مأرب


یک وب سایت یمنی اعلام کرد، نیروهای صنعاء طی 24 ساعت اخیر پیشروی های میدانی خوبی در نبرد مأرب داشته اند و نبرد را به سمت مناطق مشرف به شهر در سمت جنوب و جنوب غربی کشیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبهه جنوبی شهر مأرب در گزارشی در این باره اعلام کرد، تحولات سریع 24 ساعت اخیر حاکی از آن است که شهر مأرب در آستانه قرار گرفتن در چنگال نیروهای صنعاست ، نیروهایی که پیشروی های میدانی داشته اند و نبرد را به سمت مناطق مشرف به شهر در سمت جنوب و جنوب غربی کشیده اند.

در ادامه این گزارش آمده، علیرغم تشدید حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق تماس بویژه در روضه جهم و مناطق وادی عبیده ، نیروهای صنعاء توانستند در جنوب پیشروی کنند و به سمت مناطق اللجمه و لضاه بروند تا اینگونه نبرد را به سمت شهرستان الوادی الکبیر بکشانند.

با توجه به نبردها در جبهه جنوب غربی شهر مأرب، نیروهای ائتلاف به حملات نظامی خود به سمت نیروهای صنعاء در جبهه وادی ذنه شدت داده اند.

بنا به گفته منابع آگاه، نیروهای ائتلاف سعودی مواضع خود در دو جبهه روضه جهم و وادی ذنه را از دست داده اند و به سمت مجتمع ساختمان های دولتی در مأرب عقب نشسته اند.

منابع قبیله ای اعلام کردند، درگیری های ساعات کشته از میان هر دو طرف بویژه نیروهای ائتلاف کشته داشته و یازده فرمانده نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین تحولات از نبرد در جبهه مأرب

جدیدترین تحولات از نبرد در جبهه مأرب