مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-07فرهنگي

بجنورد با آلماتی قزاقستان خواهر خوانده می شود


رییس اتاق بارزگانی خراسان شمالی گفت: تفاهم نامه اولیه خواهرخواندگی بجنورد و آلماتی قزاقستان در سفر یک هفته ای هیات تجاری استان به این کشور بین طرفین امضا شد و بزودی سند آن نهایی می شود.

- سعید پورآبادی در نشست خبری که 16 آذر ماه در محل این اتاق برگزار شد، اظهارکرد: یک هیات تجاری در آبان ماه از خراسان شمالی به استان آلماتی قزاقستان سفر کرد که طی مذاکرات انجام شده با مسئولان این استان موفق به دستیابی نتایج خوبی شدیم.

وی به دست آوردهای این سفر اشاره کرد و افزود: برگزاری نوروزگاه در عید نوروز به میزبانی خراسان شمالی یکی از این دست آوردها بوده است که باید با اداره کل میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد پیگیری های لازم انجام تا این رویداد فرهنگی برگزار شود.

پورآبادی اعطای 10 هکتار زمین به خراسان شمالی به صورت رایگان را از دیگر دست آوردهای این سفر عنوان کرد و افزود: قرار بر این است تا در این زمین مکانی برای فروش و عرضه محصولات استان و .

ساخته شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر اعطای دفاتری در محل استانداری، شهرداری و اتاق بازرگانی آلماتی به خراسان شمالی نیز از دیگر دستاوردها بود که باید در اتاق بازرگانی خراسان شمالی نیز یک اتاق به اتاق آلماتی اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بجنورد با آلماتی قزاقستان خواهر خوانده می شود

بجنورد با آلماتی قزاقستان خواهر خوانده می شود