مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-07دانش

گفتمان سازی از برجسته ترین ویژگی های جنبش دانشجویی است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه گفتمان سازی از برجسته ترین ویژگی های جنبش دانشجویی است، گفت: دانشجویان روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر سه شنبه در آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد ایلام در بین دانشجویان اظهار داشت: تقارن دو مناسبت روز دانشجو و آغاز هفته پژوهش از آن جهت حائز اهمیت است که در ادوار تاریخی اعتماد به علم، تحقیق و نوآوری همواره زمینه ای برای اعتلا و پایداری کشورها فراهم می آورد و خلا آن نیز موجب سلطه بیگانگان و در راستای نابودی بشریت قرار می گیرد.

وی تحقیق، نوآوری و تولید علم بدون اخلاق و تعهد را آفت جامعه دانست و به بمباران هیروشیما اشاره کرد و گفت: اگر تحقیق، پژوهش و تولید علم با تعهد و تقوا همراه باشد همواره موجب رشد و بالندگی کشورها می شود.

استاندار ایلام گفت: روز دانشجو یادآور ازخودگذشتگی و هویت تاریخی و تعهد ملی - مذهبی و دینی؛ جنبشی است که در سال 1332 توسط دانشجویان در دانشگاه تهران پایه ریزی شد و دانشجویان بر علیه نظام سلطه آن شب های تاریک و ظلمانی ایستادند و با نثار جان خود حماسه هایی را در تاریخ رقم زدند، تاریخی که بعدها زمینه ای برای تشکیل مبارزات انقلابی در سال 42 و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 57 شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان سازی از برجسته ترین ویژگی های جنبش دانشجویی است

گفتمان سازی از برجسته ترین ویژگی های جنبش دانشجویی است