مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-07فرهنگي

ضرورت استفاده از هنرمندان در فرهنگ ایثار و شهادت


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت:امروز به عزت هنرمندان افتخار می کنیم و باید از هنرمندان حمایت کنیم و صمیمانه از تلاش هنرمندان قدردانی می شود، - ما افتخار می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین فولادی که در آیین تجلیل برگزیدگان چهار جشنواره هنری و ادبی و اکران فیلم کوتاه بشقاب پرنده سخن می گفت، بیان کرد: اینکه امروز بعد از 36 سال از دفاع مقدس، شهر به شهر و روستا به روستا یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می داریم، نشان از ماندگاری هنر شهدای والای انقلاب اسلامی ایران است.

امروز نیاز به تفکر و خلق حماسه های بزرگتر و والاتری داریم، همانطور که هنرمندان ما در دفاع مقدس، مظلومیت رزمندگان و حماسه های مردان و زنان این سرزمین،ایستادگی را در برابر دشمنان در قاب دوربین و هنر نشان دادند، به لطف خداوند متعال سرنوشت جنگ را تغییر دادند، امروز نیز لازم است که بیش از گذشته هنر فاخر دینی و اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: هنر می تواند به عنوان بخشی از فرهنگ، دو مسیر را پیش روی خود داشته باشد، که یک مسیر، خدا محوری و خدا باوری است که زیبایی های معنوی ایجاد می کند، وحدت و انسجام ایجاد می کند و نگاه های را به سمت تعالی سوق می دهد و انسان را به خداوند متعال وصل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از هنرمندان در فرهنگ ایثار و شهادت

ضرورت استفاده از هنرمندان در فرهنگ ایثار و شهادت