مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-07حوادث

پلمب 94 واحد صنفی متخلف در اصفهان


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب 94 واحد صنفی متخلف توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی طی یک ماه گذشته خبر داد.

- ، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در راستای ارتقای امنیت عمومی و برخورد با صنوف متخلف طرح های مختلفی را طی یک ماه گذشته اجرا کردند که از آنجمله می توان به بازدید این مأموران از 84 مرکز اقامتی اشاره کنم که 67 واحد مورد تذکر و 4 مورد نیز به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب با حکم مقام قضایی پلمب شدند.

وی افزود: همچنین 125 آرایشگاه زنانه با حضور نماینده اتحادیه و پلیس های زن مورد بازدید قرار گرفتند که از این تعداد 10 واحد صنفی پلمب شده و از 51 متصدی آرایشگاه زنانه نیز تعهد کتبی اخذ شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همچنین از بازدید 131 آرایشگاه مردانه و پلمب 3 واحد آرایشگاه مردانه متخلف نیز خبر داد و گفت: مأموران علاوه بر این از 491 واحد فروش پوشاک زنان و مردانه هم بازدید کردند که در این طرح نیز 37 واحد صنفی متخلف پلمب و برای 62 واحد صنفی نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

این مقام انتظامی از پلمب 38 قهوه سرا، قهوه خانه و سفره خانه، و پلمب 2 واحد صنفی تالارو باغ تالار با اجرای طرح های بازدید و نظارت بر صنوف خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 94 واحد صنفی متخلف در اصفهان

پلمب 94 واحد صنفی متخلف در اصفهان