مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-07فرهنگي

حراج آثار هنری راه اندازی می شود/ برخلاف نظر رهبری عمل نمی کنیم


محمود شالویی بیان کرد موانع داخلی راه اندازی اکسپوهای داخلی در هیچ دوره ای نداشتیم و در این ارتباط حتی بخش خصوصی نیز با نظارت دفتر هنرهای تجسمی ارشاد می تواند اکسپو راه اندازی کند.

- ، محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه رونمایی از کتاب دنیای شیشه 2/ اکسپوهای جهان از 1851 میلادی که صبح سه شنبه 16 آذرماه در تالار رودکی برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش های آنها پاسخ داد.

شالویی در ابتدا درباره شیوه برگزاری و برنامه ریزی برای حضور در اکسپوها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای اعزام گروه های هنری و فرهنگی به خارج از کشور باید سازوکاری در نظر بگیریم تا از این به بعد با برنامه ریزی بهتر و باکیفیت تر ظاهر شویم.

برای حضور گروه های هنری نه در اکسپو بلکه در همه نمایشگاه های بین المللی باید ببینیم گروه ها را به چه منظور و هدفی اعزام می کنیم، چراکه گاهی حضور در برنامه ها برای حمایت و تشویق بوده یا مربوط به موضوع خاصی بوده که آن گروه هنری اعزام شده است.

وی با تاکید بر فعال شدن بخش انعکاس رسانه ای اکسپوها، بیان کرد: مهم است بخش رسانه ای اکسپوها فعال باشد تا حضور پررنگ ایران منعکس شود اما نکته مهم این است که مدیریت برگزاری این اکسپوها برعهده ما نیست و ما فقط بخشی از این کار هستیم، ولی اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج آثار هنری راه اندازی می شود/ برخلاف نظر رهبری عمل نمی کنیم

حراج آثار هنری راه اندازی می شود/ برخلاف نظر رهبری عمل نمی کنیم