مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-07بين الملل

تاریخ برگزاری مذاکرات چارچوب آستانه درباره سوریه تغییر کرد/ نشست مجازی خواهد بود


سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد که مذاکرات بین المللی درباره سوریه در چارچوب مذاکرات آستانه 21 و 22 دسامبر جاری به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

- سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد که مذاکرات بین المللی درباره سوریه در چارچوب مذاکرات آستانه 21 و 22 دسامبر جاری به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، در حالی که پیش از این مختار تلئو بردی ، وزیر امور خارجه قزاقستان اعلام کرده بود که هفدهمین نشست وزرای خارجه کشورهای ضامن روند آستانه درباره سوریه 20 دسامبر (29 آذر) در نورسلطان، پایتخت قزاقستان برگزار می شود، سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان امروز (سه شنبه) اظهار کرد: مذاکرات بین المللی درباره سوریه در چارچوب مذاکرات آستانه روزهای 21 و 22 دسامبر جاری (30 آذر و 1 دی) در شهر نورسلطان برگزار خواهد شد.

او در ادامه گفت: این نشست دو روزه به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و همه طرف ها تاکید کردند در آن شرکت خواهند داشت.

این مسؤول وزارت خارجه قزاقستان افزود: صحبت درباره کشورهای تضمین کننده (روسیه، ایران و ترکیه) و نیز طرف هایی است که به عنوان ناظر شرکت دارند.

شانزدهمین نشست بین المللی درباره سوریه نیز هفتم و هشتم ژوییه با حضور هیئت هایی از کشورهای تضمین کننده، دولت سوریه و مخالفان مسلح در نورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ برگزاری مذاکرات چارچوب آستانه درباره سوریه تغییر کرد/ نشست مجازی خواهد بود

تاریخ برگزاری مذاکرات چارچوب آستانه درباره سوریه تغییر کرد/ نشست مجازی خواهد بود