مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-07اجتماعي

واکسینه شدن 95 درصدی دانش آموزان شهرستان رشت


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تاکنون 95 درصد جمعیت دانش آموزی بالای 12 سال و 97 درصد فرهنگیان در شهرستان رشت واکسینه شده اند، گفت: در حال حاضر کار معلمین بسیار سخت تر شده زیرا هم حضوری و هم به صورت غیر حضوری آموزش می دهند.

- علی فتح اللهی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که بعد از حدود دو سال بار دیگر فعالیت مدارس به صورت حضوری شد، متاسفانه مدرسه بدون دانش آموز و معلم به اجبار در این مدت نقش بست.

فرماندار شهرستان رشت افزود: رشادت ها و تلاش های فرهنگیان در شرایط کرونایی کاملا مشهود بود، حتی معلمینی داشتیم که در بستر بیماری و در بیمارستان همچنان رسالت معلمی خود را دنبال می کردند.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت با بیان اینکه در این مدت ثابت شد که هیچ مانعی نمی تواند جلوی آموزش را بگیرد، گفت: آموزش و فراگیری یک موهبت غریزی است که در این مسیر هیچ مشکلی نمی تواند مانع آن شود، لذا آموزش باید در هر شرایطی فراهم باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون 95 درصد جمعیت دانش آموزی بالای 12 سال و 97 درصد فرهنگیان در شهرستان رشت واکسینه شده اند، اضافه کرد: در حال حاضر کار معلمین بسیار سخت تر شده زیرا هم حضوری و هم به صورت غیر حضوری آموزش می دهند که به عبارتی ساعات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 95 درصدی دانش آموزان شهرستان رشت

واکسینه شدن 95 درصدی دانش آموزان شهرستان رشت