مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-07اقتصادي

ملاقات هفتگی مدیر کل اداره کار استان قم با شهروندان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به همراه معاونین، در برنامه ملاقات مردمی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم حضور یافته و به درخواست های مردمی پاسخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، مصطفی کاویانی، مدیرکل این اداره، به همراه معاونین ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی هر هفته جلسه مردمی خود را مطابق با روال معمول روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 9صبح الی 12 در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار می کند .

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هدف از این دیدارها را بررسی درخواست های شهروندان در زمینه های اشتغال، تعاون و غیره و رضایت خاطر شهروندان استان در این نشست ها بیان کرد.

گفتنی است برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و مسئولین روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا 12 صبح برگزار می گردد .

جهت رفاه شهروندان از روز دوشنبه مورخ 22 آذرماه 1400 مکان ملاقات مردمی از مدیریت شهرستان به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در جاده قدیم قم تهران روبروی پمپ بنزین تغییر پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات هفتگی مدیر کل اداره کار استان قم با شهروندان

ملاقات هفتگی مدیر کل اداره کار استان قم با شهروندان