مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-07فرهنگي

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد شد


محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمود سالاری را به عنوان معاون امور هنری این وزارتخانه منصوب کرد.

- به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمود سالاری را به عنوان معاون امور هنری این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود سالاری آمده است: جناب آقای محمود سالاری نظر به شایستگی ها و سوابق جناب عالی و با عنایت به روحیه انقلابی و مکتبی که از آن برخوردار می باشید، به موجب این حکم به عنوان معاون امور هنری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و با بهره مندی از نگاهی هنرمندانه، و با امعان نظر به اهداف و وظایف معاونت امور هنری، مأموریت های ذیل را مورد اهتمام قرار دهید: 1 سرلوحه قرار دادن پیام تاریخی امام راحل (ره) در 30 شهریور ماه 1367 به عنوان منشور فرهنگی همیشگی فعالیت های هنری در ایران اسلامی 2 توجه خاص به فعالیت ها و تولیدات هنری با هویت فرهنگ ایرانی- اسلامی و انقلابی و معرفی این ظرفیت عظیم در سطح ملی و بین المللی به ویژه با همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی.

3 اهتمام به موضوع اقتصاد هنر و رونق بخشیدن به فعالیت های هنری و زمینه سازی جهت تمهیدات لازم برای توسعه کسب و کار و رونق بخشی به مشاغل هنری و نیز ایجاد ارتباط با وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد شد

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد شد