مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-07سياسي

نمایندگان تشکل های دانشجویی در بیان نظر خود پیش از خطبه های نمازجمعه آزاد هستند


سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد که حضور تشکل های دانشجویی برای اعلام مواضع خود در پیش از خطبه های نمازجمعه را فرصتی ارزشمند برای نظام اسلامی می دانیم که با تدبیر و رهنمود رهبر معظم انقلاب فراهم شده است.

- سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد که حضور تشکل های دانشجویی برای اعلام مواضع خود در پیش از خطبه های نمازجمعه را فرصتی ارزشمند برای نظام اسلامی می دانیم که با تدبیر و رهنمود رهبر معظم انقلاب فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جت الاسلام علی نوری با گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو گفت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری در 12تیرماه 1395 درباره حضور و بیان مواضع انقلابی تشکل های دانشجویی، پیش از خطبه های نمازجمعه، ایراد سخنرانی توسط نمایندگان تشکل های دانشجویی در نمازجمعه تهران و شهرهای بزرگ و کوچک به طور متناوب، تا پیش از همه گیری ویروس کرونا در جریان بود.

نوری ادامه داد: بعد از اقامه مجدد نمازهای جمعه نیز به مناسبت 13آبان شاهد حضور تشکل های دانش آموزی در نماز جمعه تهران و سایر نقاط کشور بودیم و در سالروز فرمان حضرت امام(ره) برای تشکیل بسیج دانشجویان و طلاب، نمایندگان بسیج دانشجویی در 25 مرکز استان و برخی شهرهای دیگر سخنران پیش از خطبه ها بودند و در آستانه روز دانشجو، نمایندگان دو تشکل دانشجویی در نمازجمعه ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان تشکل های دانشجویی در بیان نظر خود پیش از خطبه های نمازجمعه آزاد هستند

نمایندگان تشکل های دانشجویی در بیان نظر خود پیش از خطبه های نمازجمعه آزاد هستند