مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-07فرهنگي

«بر سر خاک» به خبرنگاران فقید محیط زیست تقدیم شد/ خاک خواهد مُرد


مستند «بر سر خاک» به کارگردانی محسن خان جهانی با تقدیم به خبرنگاران محیط زیست و مهشاد کریمی، ریحانه یاسینی دو خبرنگار از دست رفته در سانحه واژگونی اتوبوس ارومیه روی پرده سینما رفت.

- مستند بر سر خاک به کارگردانی محسن خان جهانی با تقدیم به خبرنگاران محیط زیست و مهشاد کریمی، ریحانه یاسینی دو خبرنگار از دست رفته در سانحه واژگونی اتوبوس ارومیه روی پرده سینما رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مستند بر سر خاک به کارگردانی محسن خان جهانی شب گذشته 15 آذرماه با تقدیم به خبرنگاران محیط زیست و مهشاد کریمی، ریحانه یاسینی دو خبرنگار از دست رفته در سانحه واژگونی اتوبوس ارومیه برای اولین بار روی پرده سینما رفت.

این مستند که درباره فرسایش خاک است، این روزها در سامانه هاشور در حال اکران آنلاین است اما دست اندرکاران بر سر خاک 15 آذر ماه همزمان با سقوط هواپیمای سی 130 خبرنگاران به یاد آنها و در عین حال با تقدیر از خبرنگاران محیط زیست و تقدیر ویژه از مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی که چند ماه قبل در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران از دنیا رفتند، اولین نمایش پرده ای فیلم را در پردیس صبا مال به سرانجام رساندند.

علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، از پدر و همسر مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا دعوت کرد تا روی صحنه بیایند و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بر سر خاک» به خبرنگاران فقید محیط زیست تقدیم شد/ خاک خواهد مُرد

«بر سر خاک» به خبرنگاران فقید محیط زیست تقدیم شد/ خاک خواهد مُرد