مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-07سياسي

مشکلات تولید بدون ساماندهی زنجیره توزیع حل نمی شود


معاون اول رییس جمهور، حل مشکلات بخش تولید را نیازمند اقدامات اساسی دانست و گفت: مشکلات تولید بدون ساماندهی زنجیره توزیع حل نخواهد شد.

- ، اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دولت سیزدهم پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

مخبر در این جلسه با تاکید بر اینکه حل مشکلات بخش تولید نیازمند ریشه یابی مشکلات و برنامه ریزی دقیق برای حل مسائل است، گفت: باید تلاش کنیم با ریشه یابی و آسیب شناسی مشکلات، مسائل اصلی بخش تولید را شناسایی و مرتفع کنیم تا شاهد تعطیلی هیچ بنگاه اقتصادی و تولیدی در کشور نباشیم.

وی بر ضرورت بررسی و احصاء اصلی ترین و مهمترین مسائل پیش روی بخش تولید تاکید و خاطرنشان کرد: اقتصاد ایران اقتصاد بانکی است و نقش بانک ها در تامین نقدینگی مورد نیاز بخش تولید بسیار پراهمیت است که ضرورت دارد عملکرد بانک ها براساس تکالیفی که بر عهده آنها گذاشته شده مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون اول رییس جمهور از زنجیره توزیع به عنوان یکی از مهمترین بخش های مرتبط با تولید یاد کرد و گفت: تا زمانی که زنجیره توزیع ساماندهی نشود، شاهد حل مسائل و موانع پیش روی بخش تولید در کشور نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تولید بدون ساماندهی زنجیره توزیع حل نمی شود

مشکلات تولید بدون ساماندهی زنجیره توزیع حل نمی شود