مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-07اقتصادي

صرف 50 میلیارد ریال برای سیستم روشنایی راه های مازندران در سال


سرپرست اداره کل راهداری مازندران میزان اعتبار صرف شده برای انجام عملیات روشنایی و نگهداری راه های استان را سالانه 50 میلیارد ریال ذکر کرد.

- ، اسماعیل فولادی ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه عملیات روشنایی محور فریدونکنار - بابلسر با اشاره به اینکه سالانه پنج میلیارد تومان برای روشنایی و نگهداری راه های استان هزینه می کنیم، اجرای این طرح را در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی بسیار مهم برشمرد.

وی ایمن سازی محورها و نگهداری ازآن را جزو وظایف اصلی راهداری بیان کرد و گفت: متأسفانه به دلیل سرقت کابل ها و ترانس های برق هزینه اجرای سیستم های روشنایی در محورها بسیار بالا است.

وی سرقت تأسیسات و تجهیزات روشنایی را از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: این مسئله هزینه های اضافی زیادی را بر راهداری تحمیل می کند.

فولادی با اظهار اینکه سارقان خسارت های زیادی به تأسیسات از جمله سیستم های روشنایی وارد می کنند، گفت: علاوه بر این سرقت تابلوها و علائم ایمنی در سطح جاده ها نیز همواره وجود دارد.

وی خواستار همکاری بیشتر نهادهای ذیربط قضایی و انتظامی برای مقابله با سرقت های علائم و تجهیزات حوزه راه ها شد و با اشاره به انجام دو کیلومتر عملیاتی روشنایی در محور پل کمربندی فریدونکنار گفت: سه کیلومتر نیز در دست انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 50 میلیارد ریال برای سیستم روشنایی راه های مازندران در سال

صرف 50 میلیارد ریال برای سیستم روشنایی راه های مازندران در سال