مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-07سياسي

هفته ای پرتب و تاب با چاشنی ساماندهی نیروها در شهرداری ساری


ساماندهی 3 هزار و 500 نفر از  نیروهای انسانی مازاد شهرداری ساری و به کارگیری آنها به بخش های فضای سبز و خدمات در روزهای اخیر حاشیه های زیادی به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ساماندهی 3 هزار و 500  نفر از  نیروهای انسانی مازاد شهرداری ساری و به کارگیری آنها به بخش های فضای سبز و خدمات در روزهای اخیر حاشیه های زیادی به دنبال داشته است، با توجه به اینکه بخشی از نیروها را بانوان تشکیل می دهند به کارگیری این نیروها به بخش های رفت و روب و نگهبانی از پارک ها و بخش هایی این چنین از مهم ترین خبرهای پرحاشیه این روزهای شهرداری ساری است.

در کنار این موضوع سکوت برخی از مدیران شهری و همچنین اظهار بی اطلاعی با توجه به اهمیت موضوع بر شایعات بیشتر دامن زده که مستلزم شفاف سازی است.

درحالی اصل ماجرا در سایه ابهام بوده که پانزدهمین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد تا بتواند پاسخگوی همه سوالات رسانه ها باشد که در ادامه با هم می خوانیم  البته باید گفت چالش نیروهای مازاد در شهرداری ساری از سال های گذشته شروع شده و کماکان ادامه دارد.

*شورا موافق اخراج و تعدیل نیروها نیست پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری در این باره با اعلام اینکه نیروی انسانی مازاد از چالش های شهرداری ساری است، اظهار کرد: اگر این تعداد نیروی ماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای پرتب و تاب با چاشنی ساماندهی نیروها در شهرداری ساری

هفته ای پرتب و تاب با چاشنی ساماندهی نیروها در شهرداری ساری