مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-07اقتصادي

اقامت 2 هزار گردشگر عراقی در قم طی هفته های اخیر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: با کم شدن حجم گردشگران ضریب اشغال به حدود 40درصد رسیده است و منتظر موج بعدی هستیم، احتمالاً در ایام عید میزبان گردشگران عراقی بیشتری خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم از اقامت 1700 تا 2هزار گردشگر عراقی طی هفته های گذشته در اقامتگاه های رسمی این استان خبر داد و گفت: با ورود گردشگران عراقی به قم ضریب اشغال هتل ها، خانه مسافرها و اقامتگاه های مجاز به بیش از 90درصد رسید.

وی افزود: هم اکنون با کم شدن حجم گردشگران ضریب اشغال به حدود 40درصد رسیده است و منتظر موج بعدی هستیم، احتمالاً در ایام عید میزبان گردشگران عراقی بیشتری خواهیم بود.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم افزود: عموماً عراقی ها دو شب در قم اقامت دارند ولی به این دلیل که تعداد زیادی در اقامتگاه های شخصی و فامیلی اقامت می کنند، نمی توان آمار دقیقی از تعداد آن ها ارائه داد.

ارجمندی به الزام استان برای ورود گردشگران عراقی به صورت گروهی و از طریق آژانس های مجاز اشاره و تصریح کرد: با کمیته تامین استان به ریاست معاون استاندار و معاون امنیت و انتظامی برای تجهیز و نظارت دائم بر مراکز اقامتی افزود: برای استاندارسازی و کیفیت خدمات مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت 2 هزار گردشگر عراقی در قم طی هفته های اخیر

اقامت 2 هزار گردشگر عراقی در قم طی هفته های اخیر