مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-07اقتصادي

مخبر: بدون ساماندهی زنجیره توزیع، مشکلات تولید حل نخواهد شد


معاون اول رییس جمهور از زنجیره توزیع به عنوان یکی از مهمترین بخش های مرتبط با تولید یاد کرد و گفت: تا زمانی که زنجیره توزیع ساماندهی نشود، شاهد حل مسائل و موانع پیش روی بخش تولید در کشور نخواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع بانکی است و نقش بانک ها در تامین نقدینگی مورد نیاز بخش تولید بسیار پراهمیت است که ضرورت دارد عملکرد بانک ها براساس تکالیفی که بر عهده آنها گذاشته شده مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی از زنجیره توزیع به عنوان یکی از مهمترین بخش های مرتبط با تولید یاد کرد و گفت: تا زمانی که زنجیره توزیع ساماندهی نشود، شاهد حل مسائل و موانع پیش روی بخش تولید در کشور نخواهیم بود.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، معاون حقوقی رییس جمهور، رییس اتاق بازرگانی ایران، تعدادی از مدیران عامل بانک ها و نمایندگان دستگاه های اجرایی ذیربط نیز حضور داشتند، گزارشی از تاریخچه فعالیت کارگروه ها و ستادهای مرتبط با رفع موانع تولید و نیز عملکرد کلان کارگروه های استانی ستاد ارائه شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این جلسه درخصوص اهم موانع و مشکلات شناسایی شده بخش تولید توضیحاتی ارائه کرد و گفت: 215 مسئله و مشکل مرتبط با بخش تولید شناسایی شده  و برنامه ریزی های لازم برای حل این مسائل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: بدون ساماندهی زنجیره توزیع، مشکلات تولید حل نخواهد شد

مخبر: بدون ساماندهی زنجیره توزیع، مشکلات تولید حل نخواهد شد