مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-07ورزشي

سند جامع کاهش آسیب های اجتماعی کرمانشاه تدوین می شود  


به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه سند جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی کرمانشاه تا پایان بهمن تدوین می شود.

  - صابر رحیمی، امروز(16 آذر) در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با اشاره به گستردگی آسیب های اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: باید با توان مضاعف برای مقابله و برخورد با آسیب های اجتماعی ورود کنیم.

وی با تاکید براینکه مقابله با آسیب های اجتماعی تنها وظیفه یک دستگاه خاص نیست، عنوان کرد: علاوه بر دستگاه های متولی، سازمان های مردم نهاد و خود مردم نیز باید پای کار باشند تا بتوانیم در این زمینه یک اقدام جدی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی باید به یک وظیفه همگانی تبدیل شود و منحصر به یک یا چند دستگاه نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه برای مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی باید یک سند جامع را تعریف کرد، عنوان کرد: براین اساس، اخیرا در هیات دولت این مسئله مورد نقد و بررسی قرار گرفته و طبق ابلاغی که به استان ها داشته اند، مقرر شده تا ضمن تدوین یک سند چهار ساله، از همه ظرفیت ها برای مقابله و کاهش این مشکل بهره گیری شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: براین اساس، تهیه و تدوین سند جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی کرمانشاه تا پایان بهمن 1400 انجام می گیرد تا در سال آینده به اجرا در بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع کاهش آسیب های اجتماعی کرمانشاه تدوین می شود  

سند جامع کاهش آسیب های اجتماعی کرمانشاه تدوین می شود