مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-07سياسي

انبوه ناکارآمدی ها در دولت روحانی مردم را دلزده کرد


مسیر استکبارستیزی جریان دانشجویی همواره ادامه داشته البته فراز و فرودهایی هم همراه بوده اما کلیت روح جنبش دانشجویی مسئله استکبارستیزی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد اسکندری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در میزگرد جنبش دانشجویی در گام دوّم انقلاب که با حضور دبیران اتحادیه های بزرگ دانشجویی در این خبرگزاری برگزار شد، با اشاره به اتفاقات 16 آذر سال 32 گفت: در سال 32 در چنین روزهایی سه تن از دانشجویان کشورمان در یک حرکت ضد استکباری به میدان آمدند و جان خود را از دست دادند و این اقدام استکبارستیزانه به نمادی برای جنبش دانشجویی ایران بدل شد.

* استکبارستیزی جریان دانشجویی همواره ادامه داشته است وی با بیان اینکه استکبارستیزی جنبش دانشجویی تنها معطوف به سال 32 نبوده، افزود: در دوران پهلوی هم در اعتراضاتی که دانشجویان نسبت به دخالت کشورهای خارجی و به ویژه آمریکا داشتند همین روحیه استکبارستیزی را ما شاهد بودیم، بعد از انقلاب هم همواره فریادهای ضداستکباری جنبش دانشجویی بلند بوده است و مصداق بارز آن در ماجرای تسخیر سفارت و لانه جاسوسی آمریکا دیدیم.

اسکندری گفت: مسیر استکبارستیزی جریان دانشجویی همواره ادامه داشته البته فراز و فرودهایی هم همراه بوده است اما کلیت روح جنبش دانشجویی مسئله است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبوه ناکارآمدی ها در دولت روحانی مردم را دلزده کرد

انبوه ناکارآمدی ها در دولت روحانی مردم را دلزده کرد